Helt bra.

 Jag skrattar rått åt det faktum att jag inte bloggat sedan april och fortsätter.

Vad har hänt sedan sist?

  • Mikael flyttade ut för några veckor sedan. Inget mer dramatiskt än så - det bara funkade ganska (Läs: Väldigt) dåligt för oss att bo tillsammans just nu, och vårt förhållande mår mycket bättre av att vi båda får lite mer utrymme.
  • Jag arbetar fortfarande på distans, och det börjar väl gå ganska bra. Man vänjer sig fast man inte skulle vilja.
  • De enda hobbyer jag verkligen hållit fast vid har varit kören (GUFFEN) och yogan. Och yogan endast för att det varit schemalagt - jag har nog inte yogat alls på egen hand. Fast jag gärna skulle.
  • Jag har börjat springa! säger hon, trots att det är torsdag och jag inte sprungit en enda gång den här veckan. Det är okej, det med. Det känns jättebra både för den fysiska och den mentala hälsan.
  • Jag går igenom en jättejobbig period med huden, och har försökt hantera det med diverse dietförändringar som bara vrider mitt sinne ur led.
  • Jag har gått med i husbolagets styrelse och polyföreningens styrelse (snart, heh) och känner mig allmänt lite mer ambitiös i mina framtidsmål.

Fast just nu kommer jag mig nog främst igenom vardagen medelst vänner, kärlek, katter, kaffe och terapi. Det räcker HELT BRA.


Kommentarer