Den bästa julklapp jag kunde ge.

Hejsan.

Jag inser att jag aldrig skrev det sista och kanske viktigaste inlägget om äggcellsdonationsprocessen, jag ursäktar mig med att jag faktiskt delvis haft lite för mycket jobb för att hitta tiden att skriva ett så seriöst inlägg, och delvis varit så trött (vilket för all del hänger ihop med den första orsaken).

Men, jag vill ändå sådär luciadagen till ära berätta något lite fint:
Jag kontaktade kliniken  (av anonymitetsskäl ids jag inte säga datum), och... kvinnan som fick mina äggceller har konstaterats vara gravid.

Linn, 1v

Det känns... rätt spännande, ska jag medge. Inget garanterar förstås att graviditen förlöper utan problem, men åtminstone såhär långt har jag lyckats göra någon gravid. Som kvinna känns det som en prestation, då det inte är mig själv jag talar om :)

Skämt åsido, jag önskar den person som jag kunde hjälpa all framgång och lycka. Och God jul <3

Kommentarer

Skicka en kommentar