Poliday


Jag skulle kunna skriva en hel del om min resa till London med M, men det blev sist och slutligen en väldigt emotionellt utmattande resa, och jag vet inte om jag helt och hållet klarar av att sätta den i ord.

Vi hade roligt åt britternas försök att dra elledningar.

Vi åt fish and chips, och drack öl



Jag utnyttjade AirBnB:ns utmärkta badkar

Och jag såg Rosettastenen i brittiska muséet.

Därtill fick jag träffa H, vilket var väldigt fint på många sätt. Och ganska tungt, på andra sätt. Jag tror att nästa gång jag planerar en polykylresa så måste vi sätta in mer egentid. Mina sociala skedar var konstant slut. Jag träffade också en massa Londonska lajvarvänner, vilket var helt megafint. Nick, och Alice, och Dana, och Glynn, Och Sarah, och Chris, och LolV, och nya människor. Jag shoppade också lite, och gick förstås förbi Kings Cross.

Nästa gång vet jag dock bättre :)

Kommentarer