Lyx, 2.10.2024

 Vad är väl en månad hit eller dit.


Ett försök att sätta någon annans medvetande bakom mina ögonlock.

Jag har fast anställning i en bransch jag trivs i. Jag har mina kollegors respekt och uppskattning, och folk jag inte känner, känner igen antingen mitt ansikte eller mitt namn vid branschevenemang. Mina vänner och min familj är friska och mår bra. Jag är frisk, och jag mår bra. Jag har både ekonomisk och tidsmässig möjlighet att förverkliga mina drömmar och mina viljor. Jag är duktig på många olika saker, och njuter ofta av att göra även sådant jag inte är särskilt bra på. Jag är uppskattad i mina sociala kretsar. Jag har ett arbete där jag kan anpassa jobbet efter min fritid - arbeta från Portugal eller Darmstadt, gå till gymmet eller dansfyssaren mitt på dagen, sova ut och jobba kväll. Jag har ett socialt nätverk att falla tillbaka på, om det skulle gå illa.

Men ändå - det är höst och vackert och jag älskar hösten men jag är väldigt väldigt trött.

Kommentarer